Puszcza Admin
Przedwieczna. 135
| Temat: Postacie Fabularne Pią Lis 28, 2014 10:05 pm | |
| Gotowe pomysły na postacie ważne w wiosce. Z czasem spis będzie aktualizowany.
Mówiąca – Osoba która tłumaczy wolę lasu mieszkańcom wioski. Przybysze spoza Topieli nazywają ją po prostu wiedźmą, chociaż nikt nigdy nie widział by rzucała czary. Prawdą jest, że zna się ona na ziołach oraz lecznictwie, czasem też skupuje wełnę od pasterzy i wykonuje niezwykle delikatne nici, które wzbudzają zachwyt wielu kobiet. Do wioski jest wpuszczana bez problemu. Faktem jest, że gdy mieszkańcy czegoś potrzebują to nie muszą jej niczego mówić, sama do nich przychodzi informując gdzie znajdą to, czego im potrzeba. Nikt nigdy nie nawiązuje z nią bliskich stosunków, jeśli potrzebuje towarzystwa to przychodzi i prosi. Jedyną rzeczą, która w tym opisie może okazać się ważna dla mieszkańców to, to, że co jakiś czas osoba mówiącej się zmienia. Czasem ma niebieskie oczy, czasem zielone, bywa, że mówi z silnym akcentem lub żadnym. Zawsze jednak mają kruczoczarne włosy. Wydawać się wam mogą znajome, jednak gdy szukacie w jej obliczu innej kobiety to cóż… Tylko oczy ma podobne, albo rysę ust. Obecna Mówiąca w Topieli przebywa od pięciu lat. Zajęte - Brann
Król Bagien – Trafił do wioski jakieś sześć lat temu, właściwie nie do wioski… Znaleźli go tuż przy skraju lasu z ciężką raną głowy, jednak jako obcego nikt nie wprowadził go za palisadę. Zabrano go do domku na bagnach i tam leczono. Szybko doszedł do zdrowia, jednak okazało się, że nic nie pamięta. Nadano mu imię wioskowe, swojskie, jednak pozbawione rodu. Kilka miesięcy później poślubił jedną z kobiet z wioski. Szczęście przybysza nie trwało długo, gdyż kobieta znikła wraz z poprzednią Mówiącą. Wtedy też postanowił przestać utrzymywać kontakty z wioskowymi i zamieszkał na bagnach. Co jakiś czas przychodzi pod palisadę i tam handluje z mieszkańcami. Przynosi im najczęściej wyplecione z trzciny kosze oraz perły, w zamian odbierając ubrania czy naprawiając ważne rzeczy. Zajęte - Cathal
Kapłan Kyra – Młody nowicjusz szamański z ludu Kyra, który wyruszył w wędrówkę mającą zakończyć czas jego nauki. Do Topieli zawędrował prowadzony snami o wielkim drzewie, którego gałęzie uginają się pod ciałami ciemnych ptaków. Widzi też w sennych majakach twarz dziewczyny, o wielkich bursztynowych oczach. Wie, że dopóki nie rozwiąże sprawy koszmarów, nie będzie mógł wrócić do swego ludu by prowadzić jedno z plemion. Zajęta - Pāvara
Burdelmama - Właścicielka obwoźnego domu rozpusty który zawitał do Topieli w ramach nadchodzącego święta Heri. Jest to kobieta z talentem do interesów. Z ubogiej szlachcianki - sieroty stała się posiadaczką całkiem niezłego interesu złożonego z kilku panienek. Jednak od kiedy wkroczyła na szlak prowadzący przez Puszczę ma wrażenie, że ktoś ją obserwuje. Imię i nazwisko może zostać zmienione. Zajęte - Thea an'Osse.
Rada Topieli – Więcej o nich w zakładce >O Topieli<. Zajęty Wilkomir.
Świergot || Banda Świergota– Znany powszechnie wyrzutek, pochodzi z Marchii. Herszt bandy zbirów i opryszków, złodziej, banita, casanova i koneser sztuki w jednym. „Świergotem” nazywany ze względu na upodobanie do tortur, jak to mawiają „jego ofiary wreszcie wszystko wyśpiewają, jak małe ptaszki”. Jedyna osoba która dla niego się liczy i dla której jest w stanie zrobić wszystko to dziewczyna, którą uważa za swoją siostrę, obłąkana, zgarnięta z jednej z wiosek. Jest łudząco podobna do siostry mężczyzny. Jego drużynę też przygarniemy. Do Topieli przybyli celem wzbogacenia się, udają grupę kupców i kuglarzy, ale za grosz nie znają się na handlu. Świergot - zajęte Świergot/Florian de Akwitani Siostra Świergota - zarezerwowane Ktoś 1 - Taszka Ktoś 2 - Brak Ktoś 3 - Brak Ktoś 4 - Brak Ktoś 5 - Brak
|
|